Uutiset & Blogi

Toimivat laitteet, sujuva laitehallinta

Työntekijä ensin – asiointi organisaation kanssa kuntoon!

maanantai 21. lokakuuta 2024

Työntekijän työsopimuksen, palkanmaksun ja lomajärjestelyjen lisäksi on paljon eri asioita, joilla varmistaa työntekijöiden viihtyvyys ja tuottavuus. Työntekijän asiointi organisaation eri palvelutoimintojen kanssa muistuttaa asiakaspalvelua, vaikka palvelun kohteena onkin organisaation oma työntekijä.

Itsepalvelu yhdistettynä monikanavaiseen asiakaspalveluun on toimiva yhdistelmä myös organisaation sisäisissä tukipalveluissa. IT Service desk tai help desk on tuttu ICT-laitteiden käytön tukemisessa, henkilöstöhallinnolla voi olla oma tukijärjestelmänsä, kuten myös taloushallinnolla ja muulla operatiivisella toiminnolla.
 

Apila Hub ja Zendesk tarjoavat erinomaiset välineet modernien tukiprosessien toteuttamiseen.

Apila Hub tarjoaa ensiluokkaisen loppukäyttäjäkokemuksen, joka taipuu organisaation tarpeiden mukaisesti.

Zendesk tarjoaa valmiiksi integroidut lisäsovellukset prosessien toteuttamiseen, ensiluokkaiset integrointimahdollisuudet sekä valmiiksi integroidut AI työkalut palvelun tekemiseen, suunnitteluun ja resurssointiin. Tarkemmat tiedot Zendesk Employee Service -ratkaisuista löytyy Zendeskin sivuilta osoitteesta https://www.zendesk.com/employee-service/

 

Mikäli teillä on tarvetta parantaa työntekijöidenne asiakaspalvelua, autamme mielellämme.

Timo Hämäläinen, CEO,  Apila Manage Oy
Autan yrityksiä ja organisaatioita ICT-laitteiden elinkaarien, keskitetyn laitehallinnan, identiteetin hallinnan, IT Asset Management ja ITSM prosessien osalta.

Onboarding prosessit yhdessä HR- ja IT-johdon kanssa.

timo.hamalainen@apilamanage.fi

Puh 040 5005191